Нормативно-правове забезпечення:
1.1. Положення про індивідуальну форму навчання (наказ МОН № 432 від 19.05.2008 р.).
1.2. Положення про спеціальну загальноосвітню школу (школу - інтернат) для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку (наказ МОН № 852 від 15.09.2008 р.).
1.3. Про навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів на 2011-2012 навчальний рік (лист МОН № 1/9 - 325 від 29.04.2011 р.).
1.4. Типові навчальні плани (для загальноосвітніх навчальних закладів для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку:
І ступінь - за Типовими навчальними планами спеціальних шкіл цього типу, затвердженими наказом МОН України від 03.11.2004 р. № 849 (зі змінами внесеними наказом МОН від 11.09.2009 р. № 852)
5-8 класи - за Типовими навчальними планами спеціальних шкіл цих типів, затвердженими наказом МОН України від 26.08.2008 р. № 778 (зі змінами внесеними наказом МОН від 11.09.2009 р. № 852)
9- 11 (12) класи - за Типовими навчальними планами спеціальних шкіл цих типів, затвердженими наказом МОН України від 02.11.2004 р. № 842, з урахуванням змін, затверджених наказом МОН України від 22.08.2005 р. № 489).
1.5. Перелік навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників, рекомендованих МОН для використання в спеціальних ЗНЗ у 2011/12 навчальному році.
1.6.Організаційно-методичні засади здійснення комплексної реабілітації учнів (вихованців) у спеціальних загальноосвітніх навчальних закладах (лист МОН № 31/9-515 від 04.08.2009 р.).
1.7. Методичні рекомендації щодо організації та проведення індивідуального навчання вдома учнів, які мають вади у психічному чи фізичному розвитку (О. В. Чеботарьова, 2000 р.).
1.8. Положення про спеціальні класи для навчання дітей з особливими освітніми потребами у ЗНЗ (наказ МОН № 1224 від 09.12.2010 р.).