Субота, 27.04.2024, 07:20
Вітаю Вас Гість | RSS

Сектор освіти, культури, молоді та спорту Млинівської РДА

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 564
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Сьогодні на сайті були:
Архів записів
Погода в Млинові
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Сайт МОНУ
Освіта Рівненщини
Електронні видання

Тримай хвилю

Педрада

Педрада

Географія/Історія

Географія\Історія

Психологічний супровід учням

Поради для учнів.

Для того щоб ви могли впевнено впоратися з тестом у напруженій екзаменаційній обстановці, почніть готуватись до тестування заздалегідь. А як краще впоратися з цим завданням, вам підкаже даний матеріал.

Тренуйся!

Перед офіційним (змаганням, атестацією) тестуванням варто виконувати якнайбільше опублікованих тестів — просто заради тренування. Не можна навчитись добре вирішувати тести, не виконуючи їх самих, підмінюючи цю практику іншими видами контролю й самоконтролю. Ці тренування не тільки призводять до знайомства з типовими конструкціями тестових завдань, а й дають вам інший досвід — самоспостереження й оптимальної саморегуляції під час тестування.

Поспішай!

Тренуйтеся із секундоміром у руках. Порівнюйте час, потрібний для виконання тестів. Обмежуйте його. Без подібних обмежень, що змушують працювати в максимально швидкому темпі, без імітації змагальної ситуації неможливо змоделювати той стрес (напругу), що викликає будь-яке тестування.

Випробовуй!

У тренуваннях застосовуйте правильну тактику, тобто додержуйтесь усіх рекомендацій, як правильно вирішувати окреме завдання чи тест у цілому. Наприклад, не слід двічі перечитувати малозрозумілу інструкцію, а треба відразу ж познайомитися з варіантами відповідей. Тоді зміст відповідей прояснить вам, що ж саме є необхідним в інструкції до даного завдання. Це конкретний приклад тактики, яку треба випробовувати. Її можна освоїти й ефективно застосовувати, тільки активно тренуючись у тестуванні.

Пропускай!

Треба навчатися пропускати важкі чи незрозумілі завдання. Пам’ятайте: у тесті завжди знайдуться такі завдання, з якими ви обов’язково впораєтесь. Просто нерозумно не дібрати балів тільки тому, що ви не добрались до «своїх» завдань, а застрягли на тих, навчальний матеріал яких вам невідомий. Звичайно, така тактика може принести успіх далеко не завжди. Якщо тест побудований за принципом «сходів» і починається з легких запитань, то не варто пропускати всі перші завдання.

Угадуй!

Якщо ви впевнені у виборі, але інтуїтивно можете віддати перевагу якійсь відповіді перед іншими, то інтуїції варто довіряти! Така довіра, як правило, призводить до приросту балів.

Виключай!

Багато завдань можна швидше вирішити, якщо не шукати відразу правильну відповідь, а послідовно виключати ті, які явно не підходять. Метод виключення дозволяє концентрувати увагу всього на одній-двох ознаках (а це легше), а не відразу на п’ятьох-сімох (що набагато складніше).

Скорочуй вибір!

Якщо кілька відповідей (1–2) із чотирьох чи п’яти варіантів здаються вам зовсім невідповідними, а інші — підходящими з рівною ймовірністю, то в цьому випадку правильніше буде не пропускати це завдання, а намагатись вибрати відповідь з інших просто навмання. Шляхом такої тактики ви отримаєте більше балів. Це — теорія ймовірності. Адже «негативне знання» (про те, яка відповідь свідомо не годиться) — це теж знання, і нерозумно відмовлятись від його використання.

Думай тільки про поточне завдання!

Коли ви бачите завдання (питання), забувайте все, що було в попередньому: як правило, завдання в тестах не пов’язані одне з одним, тому знання, які ви застосували в одному (уже вирішеному вами), як правило, не допомагають, а тільки заважають сконцентруватись і правильно вирішити інше завдання.

Ця установка дає вам та іншим безцінний психологічний ефект — забудьте про невдачу в минулому завданні (якщо воно виявилось вам «не по зубах»). Думайте тільки про те, що кожне нове завдання — це шанс набрати бали.

Читай завдання до кінця!

Поспіх не повинен призводити до того, що ви будете намагатися зрозуміти умови завдання з «першими словами» й добудовувати кінцівку у власній уяві. Це вірний спосіб зробити прикрі помилки в найлегших питаннях.

Не засмучуйся!

У будь-якому професійно підготовленому тесті чимало завдань, з якими ви просто не зможете впоратись (так заплановано). Більше того, усі 100 % завдань зможуть виконати лише одиниці! Тому немає ніякого сенсу розхлюпувати емоційну енергію на передчасну досаду.

Навіть якщо вам здається, що ви допустили занадто помилок і просто завалили тест, пам’ятайте, що дуже часто таке відчуття є помилковим: при порівнянні ваших результатів з іншими може з’ясуватися, що інші допустили ще більше помилок. У підсумку ви одержите якщо не найвищий тестовий бал, то цілком пристойний.

Ця установка особливо знадобиться «круглим відмінникам», які звикли при звичайних методах контролю домагатись максимального результату (завжди «п’ятірки»). Якщо ви хочете стати класним «тестовим бійцем», навчайтесь не тільки наносити удари, а й «тримати» їх (якщо висловлюватись термінами боксу). Треба категорично відмовитись від «комплексу відмінника», який не звик непохитно переносити окремі локальні невдачі.

Заплануй два кола!

Сплануйте середній час на кожне завдання таким чином, щоб за дві третини (максимум три чверті) сеансу пройти всі завдання «за першим колом». Тоді ви встигнете набрати максимум балів на легких для вас («своїх») завданнях, а потім зможете подумати й добрати щось на важких, які вам спочатку довелось пропустити. (Подібний рецепт, на жаль, не годиться для комп’ютерних тестів, які часто просто не дозволяють повертатись до попередніх завдань далі, ніж на один крок.)

Так що:
не хвилюйтеся,
не поспішайте,
ставитеся відповідально до вашої мети успішно здати ЗНО,
будьте впевнені у своїх силах,

і ви здасте!

Новини Млинівщини
[15.06.2020][Мої статті]
Де Ви будете проходити ЗНО - 2020 (0)
[25.05.2020][Мої статті]
Додатковий період реєстрації стартує з 25 травня! (0)
[22.05.2020][Мої статті]
Щодо діяльності національної дитячої гарячої лінії (0)
[24.04.2020][Мої статті]
Щодо проведення підсумкового оцінювання та завершення 2019-2020 навчального року (0)
[24.04.2020][Мої статті]
Спортивні рекорди. Настільний теніс (0)
[03.03.2020][Мої статті]
Щодо реалізації програми ООН Про права дитини (0)
[28.02.2020][Мої статті]
Запрошення-перепустки на пробне ЗНО (0)
[22.01.2020][Мої статті]
Щодо математичного табору KontoraPi (0)
[18.01.2020][Мої статті]
Вітаємо ГІРНЯКА ОЛЕКСАНДРА та ФУРМАНЦЯ НАЗАРА – переможців ІІІ етапу Всеукраїнської олімпіади з трудового навчання (0)
[09.01.2020][Мої статті]
А ви чули про бонуси для учасників пробного ЗНО-2020? (0)
[25.12.2019][Мої статті]
Підсумки районного етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з правознавства (0)
[21.12.2019][Мої статті]
Підсумки районного етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформаційних технологій (0)
[21.12.2019][Мої статті]
Підсумки районного етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики (0)
[21.12.2019][Мої статті]
Підсумки районного етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з астрономії (0)
[19.12.2019][Мої статті]
Підсумки районного етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з екології (0)
Інформація
Педагогічна преса