Нормативно-правові, теоретико-методологічні та практичні питання управління розвитком закладу освіти
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНИЙ ПОШУК СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ОСВІТИ
Долід В. Рекомендації щодо реалізації вимог статті 30 Закону України «Про освіту»
Гавлітіна Т. Керівнику про програму «Нова українська школа у поступі до цінностей
Тригубець Г. П’ять кроків до фінансової автономії закладу загальної середньої освіти
РОЗДІЛ ІІ. МЕНЕДЖМЕНТ ОСВІТИ
Лютко О. Структура процесу управління самоосвітньою діяльністю педагогів
РОЗДІЛ ІІІ. СУЧАСНІ ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ
Ворон О. Небанальні сценарії для сучасного уроку
Лютко О. Освітній потенціал гри LEGO «6 цеглинок»
Лютко О. Наскрізні змістові лінії «Нової української школи»
Паніна Л. Формування мотиваційної готовності учнів старшої школи до навчання української мови та літератури
Піддубний М. Оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти у контексті компетентнісної освіти
Тимчина В., Тимчина Н. Хмарина слів – новий інструмент учителя НУШ
РОЗДІЛ ІV. УПРОВАДЖЕННЯ АКМЕОЛОГІЧНИХ ПІДХОДІВ У РОБОТУ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ
Скрипник В. Дистанційне навчання дорослих: проблеми та перспективи
Федорчук О. Імідж педагога як засіб активізації учнів
|