Чий такий красивий дім?
Грають промені на нім!
Залюбки
стріча діток –
Це наш дитсадок.
Понад чверть століття
гостинно відкриває свої двері дошкільнятам та їхнім батькам Бокіймівський дошкільний
навчальний заклад дитячий садок «Калинка».
Побудований в 1983 році,
за активного сприяння колишнього голови колгоспу «40-річчя Жовтня» депутата
Верховної ради СРСР Шегеди Галини Іванівни, дитсадок «Калинка» не припиняв
своєї роботи навіть у найважчі кризові 90-і.
Працює в ньому дружний і
згуртований колектив, який уже 22 роки очолює завідувач Мацієвська Лариса
Іванівна. Незважаючи на низькі зарплати, вимушене безробіття, коли через брак
фінансування дитсадок працював як сезонний, колектив закладу не розпався, а
робив все можливе для збереження приміщення дитсадка, його матеріальної бази. З
січня 2008 року заклад працює постійно впродовж року. В ньому функціонує 2
групи, які відвідує 46 дітей.
Діти наші мрії, наша
надія. А кожна дитина – особливий світ, і пізнати його може той, хто разом з
малюком долучатиметься до його радощів, успіхів, тривог, хто розумітиме його
самого.
Ніхто краще не розуміє
радощів і тривог наших вихованців як вихователі
Коваль С.В., Доманська О.Є. та Онищук О.В. які віддають їм все тепло свого серця, щоб
виховати гідних громадян нашої України. А допомагають їм в роботі їхні
незамінні помічники Рибачук О.Г. та Нагорнюк Г.П. Приємно зайти в світлі
групові кімнати, затишні спальні, де все сяє чистотою, де створено всі умови
для навчання та відпочинку.
Смачними стравами
підтримує фізичні сили дітей і працівників кухар Мацюк Л.М., а Братасюк О.Л.
дбає не тільки про чистоту білизни і м’якого інвентаря, а й про порядок на
ігровому майданчику.
Наші діти – насправді наше
майбутнє. Якими ми їх виховаємо, таким буде і майбутнє. А інвестиції в майбутнє
треба робити постійно. Здається що і зрозуміли це наші шановні депутати. Не
можна не написати про увагу з боку держави, яку вона почала приділяти дошкіллю
в останні роки. Розмір бюджету – пряме тому підтвердження, адже самого бажання
навчати і виховувати мало,потрібна хороша і надійна матеріальна база. Дякуючи
підтримці Бокіймівської сільської ради, в особі сільського голови Рубиша М.Г.
вдалось значно покращити матеріальну базу закладу. Так в минулому році придбано
нове коврове покриття на підлогу, холодильник «Атлант», проведено заміну вікон
та дверей в одній з груп. В цьому році повністю замінено водопровідну мережу,
придбано пральну машинку-автомат та меблі в групові кімнати.
Кожного року проводяться
ремонтні роботи в приміщенні та на ігровому майданчику. Не стоять осторонь і
наші батьки. Вони не тільки допомагають матеріально, а й беруть активну участь
в ремонтних роботах. В закладі, де немає завгоспа і колектив суто жіночий, їхня
допомога просто неоціненна.
Дякуючи матеріальній
допомозі батьків поповнюємо групи новими куточками, іграшками, посібниками та
дитячою літературою.
Велика увага приділяється
охопленню дошкільною освітою всіх дітей, що проживають на території сільської
ради.
З метою надання
психолого-педагогічної допомоги батькам, діти яких виховуються в умовах сім’ї, при ДНЗ «Калинка»
створено консультативний центр, яким керує вихователь Онищук О.В.
Пріоритетним напрямом
роботи педколективу є переосмислення розвивальних, виховних і навчальних
завдань, використання особистісно-орієнтованого підходу до розвитку кожної
дитини, впровадження в освітній процес найкращого педагогічного досвіду роботи,
новітніх технологій виховання та навчання. Саме на це націлює вихователів нова Базова
програма розвитку дитини дошкільного віку «Я і Світі», за якою працює
дошкільний заклад.
Виконуючи завдання програми
«Я у Світі» кожен вихователь обрав для себе проблемну тему, над якою працює
поглиблено. Вихователь старшої групи Доманська О.Є, обрала для себе пріоритетним
напрямом ігрову діяльність дошкільників і недарма, адже нова програма відводить
грі провідну роль у навчанні і вихованні дітей. «Гра – королева дитинства».
Такої думки притримується і Ольга Євгеніївна. Саме під час гри, ненав’язливо і
доступно, можна навчитися того, чого не можна навчити на занятті.
В дошкільному закладі
створені умови для вільної , самостійної ігрової діяльності.
Вихователі, працюючи з дітьми, допомагають опанувати способи рольової
поведінки, спонукають дітей до ігор-фантазій, сприяють виникненню в грі дружніх
партнерських відносин та ігрових об’єднань за інтересами.
Особлива увага приділяється
створенню розвивальних умов, що забезпечують розвиток у дошкільника творчих
ігор. Це виготовлення схем, моделей, карт, атрибутів, масок персонажів,
костюмів героїв. Діти люблять брати участь у підготовці ігор-розваг, концертів,
вистав.
Популярними в нашому садку
є Новорічні ранки, Свято матері, Різдвяні колядки, Свято випускників, День
Святого Миколая, святкування Дня Незалежності України, різні види розваг,
концертів, вистави-драматизації.
«Виховуємо патріотів з
дитинства». Виховання активних, національно-свідомих громадян – завдання яке
ставить перед сучасною освітою наша держава. Саме тому, громадянське виховання
дошкільнят обрала для себе вихователь Коваль С.В.
Тема громадянського
виховання є проблемною темою роботи дошкільного закладу в 2011-2012 навчальному
році.
Особливе значення в роботі
Світлани Володимирівни надається прищепленню почуттів любові і поваги до рідних
та близьких, інших людей, батьківської домівки, дитячого садка, свого села,
інтересу та пошани до державних символів (Прапор, гімн, Герб), історичної та
культурної спадщини українського народу, гордості за його досягнення та бажання
долучитися до суспільно-корисних спав і значущих подій. Для цього вихователь
використовує комплекс засобів педагогічного впливу (наочність, твори дитячої
літератури, морально-етичні завдання, проблемні ситуації морального вибору,
бесіди, творчі розповіді, ігри, тренінги та ін.) в різних видах діяльності
впродовж усього перебування дитини в дошкільному закладі.
Однією з цікавих форм
роботи вихователів закладу є «Бабусина світлиця», де зібрано речі побуту,
предмети декоративно-вжиткового мистецтва нашого краю – вишивані рушники,
серветки, національні костюми, керамічні вироби, вироби з дерева, лози, тощо.
Діти мають можливість не
тільки розглянути, а й брати в руки, обстежувати, виготовляти подібні з глини,
паперу, пластиліну.
«Здоров’я в аптеці не купиш». Одним
з важливих завдань у дошкільному навчальному закладі залишається фізичне
виховання. Фізкультурно-оздоровча робота є провідною в роботі вихователя Онищук
О.В. Її успіх залежить від правильної організації режиму дня, рухового та
санітарно-гігієнічного режимів, всіх форм роботи з дітьми. Руховий режим
впродовж дня визначається комплексно відповідно до віку дітей .Для оптимізації
рухового режиму проводяться щоденні фізкультурні заняття, ранкова гімнастика,
рухливі та спортивні ігри, пішохідні переходи та екскурсії, фізкультурні свята
та розваги. Уся робота з фізичного
виховання здійснюється з урахуванням стану здоров’я, самопочуття, рівня фізичного
розвитку та підготовленості дітей.
Виростити дітей міцними,
загартованими, бадьорими, з раннього віку долучити їх до прекрасного світу
гармонії, сили й краси – почесний обов’язок всіх працівників дошкільного
закладу.
Адже головне завдання всіх
дошкільних закладів – це збереження та зміцнення фізичного, духовного та
психічного здоров’я дошкільнят. А поєднання всіх цих складових створить ту гармонію здоров’я, якої прагнуть всі
працівники дитсадка «Калинка».
|