9 вересня у райдержадміністрації
відбулася апаратна нарада з питань відкриття Центру надання адміністративних
послуг у Млинівському районі. Перший заступник голови райдержадміністрації
Анатолій Теслюк окреслив мету, функції та принципи роботи Центру та наголосив,
що Президент України акцентує особливу увагу на правових засадах реалізації
прав, свобод і законних інтересів фізичних та юридичних осіб у сфері надання
адміністративних послуг.
Центр надання адміністративних
послуг – постійно діючий робочий
орган районної державної адміністрації, в якому буде забезпечено організаційне поєднання в одному приміщені дозвільного
центру, адміністративних органів та їх посадових і службових осіб,
адміністраторів, з метою дотримання та функціонування принципів «організаційної
єдності» та «єдиного вікна» при організації надання встановленого переліку
адміністративних послуг через адміністратора шляхом його взаємодії
з суб’єктами надання адміністративних послуг.
Метою створення та функціонування Центру надання адміністративних послуг є
забезпечення зручності та оперативності отримання адміністративних послуг
суб’єктами звернень. Для реалізації зазначеної мети на Центр буде покладено здійснення наступних
функції: 1) надання суб’єктам звернень вичерпної інформації та консультацій
щодо вимог та прядку надання адміністративних послуг; 2) прийняття від
суб’єктів звернень документів, необхідних для надання адміністративних послуг;
3) реєстрація та подання документів (їхніх копій) на опрацювання відповідним
суб’єктам надання адміністративних послуг не пізніше наступного робочого дня
після їх отримання; 4) видача або забезпечення направлення через засоби
поштового зв’язку суб’єктам звернень результатів надання адміністративних
послуг (у тому числі рішення про відмову в задоволення заяви суб’єкта
звернення), повідомлення щодо можливості отримання адміністративних послуг,
оформлених суб’єктами надання адміністративних послуг; 5) забезпечення
взаємодії між адміністративними органами-учасниками ЦНАП щодо надання
адміністративних послуг; 6) здійснення контролю за дотриманням строків надання
адміністративних послуг; 7) здійснення постійного контролю за якістю надання
адміністративних послуг, у тому числі шляхом проведення періодичних опитувань
(анкетувань); 8) спрощення та оптимізація системи надання адміністративних
послуг суб’єктам звернень.
Загальні принципи
роботи учасників Центру полягатимуть у доступності послуг для всіх фізичних та юридичних осіб; дотриманні стандартів надання послуг; відповідності розміру плати за послуги економічно
обґрунтованим витратам, пов’язаним з їх наданням; відкритості
та прозорості; зрозумілості процедур; оперативності
у вирішенні питань; забезпеченні доступу суб’єктів
звернень до інформації про стан, хід та результати розгляду їх звернень.
Наприкінці наради для відповідальних за створення Центру надання
адміністративних послуг було дане завдання якнайшвидше розробити перелік
адміністративних послуг, які будуть надаватися громадянам.
|