18 лютого 2016 року на базі Млинівської загальноосвітньої школи №3 І-ІІІ ступенів Млинівським районним методичним кабінетом проведено засідання районного семінару вчителів інклюзивного навчання з теми «Підвищення професійної компетентності вчителя-асистента в умовах інклюзивної освіти», в роботі якого мали можливість взяти участь, окрім учасників семінару, запрошені практичні психологи та заступники директорів з навчально-виховної роботи Млинівської ЗОШ №3 І-ІІІ ступенів, Смордвівської ЗОШ І-ІІІ ступенів, Хорупанської ЗОШ І-ІІ ступенів, вчитель-логопед Млинівської ЗОШ №3 І-ІІІ ступенів та завідувач районної психолого-медико-педагогічної консультації.
Керівник семінару Леник Ольга Олександрівна (вчитель-асистент в інклюзивному класі Смордвівської ЗОШ І-ІІІ ступенів) організувала роботу учасників з таких питань як «Структура психологічної готовності вчителя до інклюзивного навчання дітей з психофізичними вадами», «Труднощі та шляхи їх вирішення в роботі команди фахівців інклюзивного навчання», «Батьки, партнери, однодумці». Під час мозкового штурму «Принципи ефективної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами» педагогічні працівники мали нагоду поділитися основними принципами роботи, які, на їхню думку, забезпечують ефективність роботи з даною категорією дітей. Вчитель-логопед Млинівської ЗОШ №3 І-ІІІ ступенів Олійник В.О. провела з учасниками семінару тренінг «Корекційні вправи з подолання порушень писемного мовлення», що дав можливість учасникам розширити свої знання щодо корекційної роботи під час уроків в інклюзивних класах.
В результаті роботи структурного підрозділу методичної роботи члени семінару, запрошені підвищили свій фаховий рівень в напрямку роботи з дітьми з особливими освітніми потребами.
|